Veřejná zakázka: Systém pro školení uživatelů v oblasti zabezpečení IT systémů

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 356
Systémové číslo: P21V00000095
Evidenční číslo zadavatele: PP
Datum zahájení: 10.12.2021
Nabídku podat do: 28.12.2021 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Systém pro školení uživatelů v oblasti zabezpečení IT systémů
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je pořízení systému pro školení uživatelů v oblasti zabezpečení IT systémů.
Cílem požadovaného řešení je především zvýšení obecných znalostí zaměstnanců v oblasti rizik a pravidel chovávání při používání výpočetní techniky. Zvýšením povědomí zaměstnanců o nebezpečích při pohybu v kyberprostoru Zadavatel hodlá dosáhnout eliminaci rizik, která ohrožují základní bezpečnost systémů používaných v rámci podniku. Forma e-learningového školícího systému je zvolena právě z hlediska optimalizace, jejíž cílem není zahltit uživatele informacemi, ale nenásilnou formou je seznamovat s riziky, která mohou podniku jejich činností vzniknout.
Sestavení systémového kompletu předpokládá následující součinnosti (plnění předmětu VZ ve třech etapách A, B, C):
Etapa A
Dodavatelská část:
- dodávka software (pokud je relevantní),
- dodávka potřebného počtu licencí (pokud je relevantní).
Technická část:
- zprovoznění systému školení,
- nastavení přístupů uživatelů do systému.
Iniciační část:
- výběr vhodného formátu školení,
- sestavení plánu školení a testů,
- nastavení rozsahu a termínů pro absolvování školení,
- sestavení oblastí školení s výběrem témat školení,
- tvorba jednotlivých částí školících úrovní a testů,
- sestavení plánu ověřovacích testů nutných pro plné ověření znalostí.
Etapa B
Realizační část:
- školení zaměstnanců IT oddělení k obsluze systému školení a tvorbě, nebo úpravě oblastí,
- testování nastavení školícího systému,
- spuštění školícího systému - uživatelská školení,
- nastavení opakování testování, případně vynucení opakování neúspěšných testů,
- vyhodnocení testů.
Etapa C
Závěrečná část:
- ostrý test chování uživatelů,
- phishingová kampaň,
- náhodná simulace podvržených URL adres, Hoaxy, šíření falešných a poplašných zpráv apod.

Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena ve Výzvě k podání nabídky.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Ústí nad Labem

Zadavatel

  • Úřední název: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • IČO: 00007536
  • Poštovní adresa:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-023873

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnost zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky nebylo toto možné aplikovat. Jedná se o službu, která svým rozsahem a finančními náklady neumožňuje vytvoření samostatného pracovního místa.
  • Podpora praxe, zvyšování kvalifikace a rekvalifikací
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnost podpory praxe, zvyšování kvalifikace a rekvalifikací a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky nebylo toto možné aplikovat, neboť se jedná o vysoce odbornou činnost, kterou musí vykonávat osoba se středoškolským či vysokoškolským vzdělání v požadovaném oboru.
  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnost podpory důstojných pracovních podmínek a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky je tato problematika řešena v Obchodních a platebních podmínkách (závazném znění smlouvy), kde je popsáno závazné dodržování zákonných podmínek a právních předpisů v dané oblasti.
  • Podpora účasti sociálních podniků na veřejných zakázkách
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnost podpory účasti sociálních podniků na veřejné zakázce a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky nebylo toto možné aplikovat, neboť se jedná o vysoce odbornou činnost.
  • Přínos pro místní ekonomiku, komunitu
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil přínos pro místní ekonomiku, komunity a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky použil otevřenou výzvu k podání nabídky. Do výběrového řízení se mohou přihlásit malé i střední podniky pokud disponují potřebnými doklady pro realizaci zakázky požadovanými ve výzvě k podání nabídky. Místní ekonomiku, komunitu vzhledem k předpokládané ceně veřejné zakázky nemůže nijak výrazně ovlivnit.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil férové dodavatelské vztahy a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky bylo toto zapracováno v Obchodních a platebních podmínkách (závazném znění smlouvy), které tvoří přílohu Výzvy k podání nabídky.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil podporu ekologických šetrných řešení a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky není toto relevantní, neboť se jedná o specifickou službu - zajištění školení uživatelů v oblasti zabezpečení IT systému.
  • Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
    • Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnost komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OZV a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky není toto třeba, neboť ve výzvě k podání nabídky je jasně definováno co zadavatel po dodavateli požaduje.
  • Jiné
    • Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na specifickou službu - řešení školení uživatelů v oblasti IT systémů, která je specifikována ve výzvě k podání nabídky, veřejná zakázka bude zadávána otevřenou výzvou k podání nabídky.

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Školení 80500000-9

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
22.12.2021 08:54 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Marcela Jančová II. Vysvětlení zadávacích podmínek    
16.12.2021 10:07 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Marcela Jančová I. Vysvětlení zadávacích podmínek    

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Celková nabídková cena Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 60 % nenastaveno detail kritéria
2. Kvalita navrženého řešení body vyšší je lepší - výnosové kritérium 40 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva o dílo SoD-Systém pro školení uživatelů v oblasti zabezpečení IT systémů Dokument PDF Smlouva-A.pdf 1.07 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.pku.cz/vz00000356

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.02.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Aricoma Systems a.s. 04308697 Česká republika 192 000,00 232 320,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 21.02.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH
2022 76 800,00
2023 57 600,00