Brief subject description:
Předmětem plnění této VZ je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářského nábytku v roce 2022 (dále jen „nábytek“). Zadavatel se zavazuje k odběru nábytku v minimálním rozsahu dle soupisu dodávek (dále jen „garantovaný odběr“) v rozsahu přílohy č. 2 ZD. Ceny stanovené v přiloženém soupisu dodávek budou včetně montáže a budou platné pro rok 2022. Cena dopravy bude kalkulována za 1 km a poté vyúčtována podle skutečnosti (vzdálenost do místa dodání). Detailní popis požadovaného nábytku je uveden v příloze č. 3 ZD.
Pro ostatní kancelářský nábytek z katalogu dodavatele pro rok 2022 bude v rámci podané nabídky předložena Zadavateli sleva v procentech jednotná pro všechny položky ceníku tohoto katalogu.
Ke dni vyhlášení této VZ Zadavatel předpokládá odběr majetku nad garantovaný odběr maximálně ve výši 50 % smluvní ceny za tento garantovaný odběr.
Rámcová dohoda bude uzavřena s dodavatelem, který se umístí jako první v pořadí a jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejvýhodnější. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 1 roku. Pro jednotlivé dodávky nábytku budou ze strany Zadavatele vystavovány dílčí objednávky s upřesněním rozsahu dodávky, místa plnění a konkrétním druhem dekoru.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace_AN.pdf | 962.29 KB | |
Příloha č. 1 | Obchodní a platební podmínky (závazný text rámcové dohody) | Příloha č. 1_OPP.docx | 71.81 KB |
Příloha č. 2 | Soupis dodávek k ocenění | Příloha č. 2_soupis dodávek 2022.xlsx | 16.66 KB |
Příloha č. 3 | Popis nábytku určeného k dodání | Příloha č. 3_popis nábytku.pdf | 187.65 KB |
Příloha č. 4 | Vzor souhrnného ČP k prokázání kvalifikace | Příloha č. 4_souhrnné ČP k prokázání části kvalifikace (vzor).docx | 49.97 KB |
Příloha č. 5 | Vzor seznamu poddodavatelů | Příloha č. 5_seznam poddodavatelů (vzor).docx | 32.27 KB |
Příloha č. 6 | Vzor krycího listu nabídky | Příloha č. 6_krycí list nabídky (vzor).docx | 33.18 KB |
Příloha č. 7 | Vzor akceptace OPP | Příloha č. 7_ČP akceptace OPP (vzor).docx | 33.97 KB |
Příloha č. 8 | Vzor ČP k pojištění | Příloha č. 8_ČP k pojištění (vzor).docx | 30.15 KB |
Příloha č. 9 | Obchodní podmínky | Příloha č. 9_obchodní podmínky.docx | 43.35 KB |
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Contract, its changes and amendments |
|||
Rámcová dohoda | Rámcová dohoda | RD-AČ.pdf | 1.11 MB |