Public contract: Dodávka nábytku pro rok 2022

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 357
System number: P21V00000096
Contracting authority registration number: PP
Date of commence: 20.12.2021
Tender submit to: 07.01.2022 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka nábytku pro rok 2022
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem plnění této VZ je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářského nábytku v roce 2022 (dále jen „nábytek“). Zadavatel se zavazuje k odběru nábytku v minimálním rozsahu dle soupisu dodávek (dále jen „garantovaný odběr“) v rozsahu přílohy č. 2 ZD. Ceny stanovené v přiloženém soupisu dodávek budou včetně montáže a budou platné pro rok 2022. Cena dopravy bude kalkulována za 1 km a poté vyúčtována podle skutečnosti (vzdálenost do místa dodání). Detailní popis požadovaného nábytku je uveden v příloze č. 3 ZD.

Pro ostatní kancelářský nábytek z katalogu dodavatele pro rok 2022 bude v rámci podané nabídky předložena Zadavateli sleva v procentech jednotná pro všechny položky ceníku tohoto katalogu.

Ke dni vyhlášení této VZ Zadavatel předpokládá odběr majetku nad garantovaný odběr maximálně ve výši 50 % smluvní ceny za tento garantovaný odběr.

Rámcová dohoda bude uzavřena s dodavatelem, který se umístí jako první v pořadí a jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejvýhodnější. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 1 roku. Pro jednotlivé dodávky nábytku budou ze strany Zadavatele vystavovány dílčí objednávky s upřesněním rozsahu dodávky, místa plnění a konkrétním druhem dekoru.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR otevřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Place of performance

  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Královéhradecký kraj
  • Jihomoravský kraj

Contracting authority

  • Official name: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • CRN: 00007536
  • Postal address:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-023873

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace_AN.pdf 962.29 KB
Příloha č. 1 Obchodní a platební podmínky (závazný text rámcové dohody) Dokument MS Word Příloha č. 1_OPP.docx 71.81 KB
Příloha č. 2 Soupis dodávek k ocenění Dokument MS Excel Příloha č. 2_soupis dodávek 2022.xlsx 16.66 KB
Příloha č. 3 Popis nábytku určeného k dodání Dokument PDF Příloha č. 3_popis nábytku.pdf 187.65 KB
Příloha č. 4 Vzor souhrnného ČP k prokázání kvalifikace Dokument MS Word Příloha č. 4_souhrnné ČP k prokázání části kvalifikace (vzor).docx 49.97 KB
Příloha č. 5 Vzor seznamu poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 5_seznam poddodavatelů (vzor).docx 32.27 KB
Příloha č. 6 Vzor krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 6_krycí list nabídky (vzor).docx 33.18 KB
Příloha č. 7 Vzor akceptace OPP Dokument MS Word Příloha č. 7_ČP akceptace OPP (vzor).docx 33.97 KB
Příloha č. 8 Vzor ČP k pojištění Dokument MS Word Příloha č. 8_ČP k pojištění (vzor).docx 30.15 KB
Příloha č. 9 Obchodní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 9_obchodní podmínky.docx 43.35 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Contract, its changes and amendments
Rámcová dohoda Rámcová dohoda Dokument PDF RD-AČ.pdf 1.11 MB

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance