Brief subject description:
Předmětem plnění této VZ je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářského nábytku v roce 2022 (dále jen „nábytek“). Zadavatel se zavazuje k odběru nábytku v minimálním rozsahu dle soupisu dodávek (dále jen „garantovaný odběr“) v rozsahu přílohy č. 2 ZD. Ceny stanovené v přiloženém soupisu dodávek budou včetně montáže a budou platné pro rok 2022. Cena dopravy bude kalkulována za 1 km a poté vyúčtována podle skutečnosti (vzdálenost do místa dodání). Detailní popis požadovaného nábytku je uveden v příloze č. 3 ZD.
Pro ostatní kancelářský nábytek z katalogu dodavatele pro rok 2022 bude v rámci podané nabídky předložena Zadavateli sleva v procentech jednotná pro všechny položky ceníku tohoto katalogu.
Ke dni vyhlášení této VZ Zadavatel předpokládá odběr majetku nad garantovaný odběr maximálně ve výši 50 % smluvní ceny za tento garantovaný odběr.
Rámcová dohoda bude uzavřena s dodavatelem, který se umístí jako první v pořadí a jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejvýhodnější. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 1 roku. Pro jednotlivé dodávky nábytku budou ze strany Zadavatele vystavovány dílčí objednávky s upřesněním rozsahu dodávky, místa plnění a konkrétním druhem dekoru.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)