Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je nákup nového docházkového systému pro cca 450 zaměstnanců Zadavatele a přístupového systému pro cca 200 zaměstnanců cizích firem a návštěv. Jedná se o kompletní dodávku hardwaru (dále jen „HW“) a softwaru (dále jen „SW“) souvisejícího s předmětem VZ, včetně dodávky dvou přístupových turniketů (do hlavní budovy podnikového ředitelství v Chlumci a do budovy střediska Kohinoor).
Podmínkou realizace je zajištění standardizovaného aplikačního rozhraní pro zajištění propojitelnosti se stávajícím systémem Zadavatele pro zpracování personalistiky a mezd (KS program) a podnikovým systémem Elektronické spisovny a DMS (DERS s.r.o.).
Součástí předmětu VZ je i zaškolení administrátorů docházkového systému a zajištění souběžného běhu nového docházkového systému a stávajícího systému Zadavatele tak, aby mohlo být provedeno kompletní vyúčtování mezd zaměstnanců Zadavatele za jeden kalendářní měsíc.
Předmětem plnění je také servisní podpora ze strany dodavatele, a to po dobu 3 let od převzetí zcela funkčního docházkového a přístupového systému Zadavatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)