Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka audiovizuální techniky pro pořádání videokonferencí, online setkání a online seminářů do tří (3) zasedacích místností administrativní budovy podnikového ředitelství Zadavatele. Dodávka musí obsahovat technologie pro prezentace, vizuální kontakt a audio systém jak pro přenášení zvuku, tak pro jeho snímání. Součástí dodávky musí být harware a sofftware, včetně potřebných softwarových licencí, potřebných pro provoz dodané technologie, pro její instalaci a konfiguraci a pro zpracování technické dokumentace.
Předmětem VZ je výše specifikovaná dodávka audiovizuální techniky včetně její instalace (příp. menších stavebních úprav), implementace a zprovoznění. Je preferován systém, který umožňuje připojení všech nejčastějších variant možností připojení s co nejjednodušší obsluhou bez nutnosti asistence odborné podpory pro každou pořádanou akci v dané zasedací
Celé řešení musí být realizováno dle obecně závazných právních předpisů a technických norem vztahujících se k předmětu VZ.
Další požadavky zadavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (ZD) a v obchodních a platebních podmínkách (závazném znění Smlouvy) - příloha č. 1 ZD. Specifické požadavky na vybavení zasedacích místností jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)