Public contract: Analýza Systému nákupu, přidělování a využívání vozidel kategorie M1 a N1 ve státním podniku PKÚ

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 200
System number: P20V00000033
Contracting authority registration number: PP
Date of commence: 25.06.2020
Tender submit to: 08.07.2020 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Analýza Systému nákupu, přidělování a využívání vozidel kategorie M1 a N1 ve státním podniku PKÚ
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování nezávislé analýzy „Systému nákupu, přidělování a využívání vozidel kategorie M1 a N1 ve státním podniku PKÚ“, včetně návrhu na opatření pro další optimalizaci řízení a správy vozového parku.
Obsahem analýzy bude:
• popis současných trendů v oblasti nákupu, přidělování, správy a využívání vozidel kategorie M1 a N1 v jiných organizacích se zaměřením na státní podniky a jiné veřejnoprávní organizace;
• popis a vyhodnocení současného způsobu pořizování, přidělování, správy a využívání vozidel v podmínkách Zadavatele, včetně:
a) analýzy služebních cest z pohledu kvantity km a času, srovnání dat za cestování osobními vozidly, vlakem či jinými prostředky
b) analýzy vytíženosti aut (zejména pracovních/sdílených vozů dle útvarů, středisek dle jednotlivých dní / měsíců v roce)
c) analýzy hospodárnosti nákupu PHM
d)finanční analýzy současných nákladů na pořízení, správu a využívání osobních vozidel;
• návrh hospodárného způsobu financování, pořizování a správy vozidel v podmínkách Zadavatele (vyhodnocení hospodárnosti pořízení prostřednictvím přímého nákupu nebo finančního leasingu nebo operativního leasingu)
• návrh odpovídajícího postupu vlastního pořízení vozidel v návaznosti na doporučený způsob financování a platnou legislativu zejména pak ZZVZ;
• návrh systému přidělování vozidel v podmínkách Zadavatele (např. kategorie auta, stupeň výbavy v návaznosti na pozici);
• návrh hospodárného způsobu nákupu PHM na čerpacích stanicích (využití výhod zákaznických karet apod.);
• návrh kontrolních mechanismů využívání aut v podmínkách Zadavatele (služební a soukromé cesty, kontrola vyúčtování nákladů);
• návrh účinného a hospodárného systému rezervace vozidel v rámci sdílené flotily;
• návrh postupných kroků k přípravě a vlastní realizaci navrženého hospodárného způsobu financování, pořizování a správy vozidel v podmínkách Zadavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR uzavřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Place of performance

  • Ústí nad Labem

Contracting authority

  • Official name: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • CRN: 00007536
  • Postal address:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-023873

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Contact

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Procurement consultancy services 79418000-7
Business and management consultancy services 79410000-1

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva_AN.pdf 437.56 KB
Příloha č. 1 Optimalizace správy vozového parku ze dne 15. 5. 2020 Dokument MS Word Příloha č. 1_Optimalizace správy vozového parku.docx 55.78 KB
Příloha č. 2 Seznam vozidel PKÚ, s. p. kategorie M1 a N1 k 31. 5. 2020 Dokument MS Excel Příloha č. 2_Seznam vozidel PKÚ.xlsx 29.32 KB
Příloha č. 3 Vzor ČP k prokázání základní a profesní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 3_ČP základní a profesní způsobilost (vzor).docx 46.33 KB
Příloha č. 4 Vzor seznamu poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 4_Seznam poddodavatelů (vzor).docx 32.87 KB
Příloha č. 5 Obchodní a platební podmínky (závazný text Smlouvy) Dokument MS Word Příloha č. 5_OPP.docx 97.31 KB
Příloha č. 6 Vzor akceptace OPP Dokument MS Word Příloha č. 6_ČP akceptace OPP (vzor).docx 29.45 KB
Příloha č. 7 Vzor krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 7_Krycí list (vzor).docx 27.43 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 20.07.2020

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
KPMG Česká republika,s.r.o. 00553115 Czech Republic 679 000,00 821 590,00

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.10.2020
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2020 679 000,00 821 590,00