Public contract: Geotechnické sledování bývalého lomu ČSM - Pozorka

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 163
System number: P19V00000105
Contracting authority registration number: A853
Date of commence: 17.12.2019
Tender submit to: 15.01.2020 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Geotechnické sledování bývalého lomu ČSM - Pozorka
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je provádění kontrolního sledování a vyhodnocování údajů monitorovacích prvků rozmístěných na skrývkových a výsypkových svazích bývalého lomu ČSM – Pozorka – Liebig v letech 2020 - 2021.
Způsob vyhodnocování a předávání informací Zadavateli
Dodavatel bude provádět měření a vyhodnocování a předávat Zadavateli informace v souladu s údaji uvedenými v níže uvedených tabulkách. O výsledcích měření budou pro Zadavatele dodavatelem zpracovány Písemné zprávy, jejichž obsahem bude výčet měřených prvků v daném období, úplné výsledky s komentářem vztaženým ke každému měřenému prvku zvlášť a souhrnným vyhodnocením výsledků ve vztahu ke sledované veličině a jejímu vlivu na stabilitní stav, včetně očekávaného výhledu s upozorněním na případná rizika vyplývající ze zjištěných dat. Vyhodnocení měření bude předáno také v digitální podobě. Písemné zprávy budou zpracovány ve shodě s prováděným měřením. Počet Písemných zpráv je uveden v přiloženém soupisu služeb/prací(viz příloha výzvy č. 2). Písemné zprávy budou Zadavateli předávány vždy do 14 dnů po výše uvedených měřeních. Poslední měření proběhne v prosinci roku 2021.
Technický popis kontrolního sledování bývalého lomu ČSM - Pozorka - Liebig - identifikace monitorovacích prvků.
Systém monitorovacích prvků, jimiž je zajišťována kontrola stabilitních poměrů skrývkových a výsypkových svahů, se skládá z následujících prvků:
 inklinometrické vrty (celkem 5 vrtů),
 1 pozorovací vrt pro sledování hladiny podzemní vody.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR otevřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 291 840 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • CRN: 00007536
  • Postal address:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-023873

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání cenové nabídky Výzva k podání cenové nabídky Dokument PDF výzva k podání cenové nabídky.pdf 593.03 KB
Příloha výzvy č. 1 - OPP Obchodní platební podmínky Dokument MS Word Příloha č. 1 OPP A853.docx 84.07 KB
Příloha výzvy č. 1 - OPP Nová příloha č. 1 - výzvy k podání cenové nabídky (nahrazuje původní přílohu č. 1 ), zveřejněná taky u I. Vysvětlení výzvy k podání cenové nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 1 OPP A853 (akutalizované).docx 83.46 KB
Příloha výzvy č. 2 Soupis služeb/prací Dokument MS Excel Příloha č. 2 Soupis služeb-prací.xlsx 65.93 KB
Příloha výzvy č. 2 - soupis služeb/prací Nová příloha č. 2 - výzvy k podání cenové nabídky (nahrazuje původní přílohu č. 2), zveřejněná taky u I. Vysvětlení výzvy k podání cenové nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 2 Soupis služeb-prací(aktualizovaný).xl sx 60.53 KB
Příloha výzvy č. 3 Mapa situace prvků Dokument PDF Příloha č. 3 Mapa situace prvků.pdf 136.54 KB
Příloha výzvy č. 4 ČP základní a profesní způsobilost Dokument MS Word Příloha č. 4 ČP základní a profesní způsobilost (vzor).docx 30.70 KB
Příloha výzvy č. 5 Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 5 seznam poddodavatelů (vzor).docx 22.86 KB
Příloha výzvy č. 6 Krycí list nabídky Dokument MS Word Příloha č. 6 krycí list (vzor).docx 16.60 KB
Příloha výzvy č. 7 ČP - pojištění Dokument MS Word Příloha č. 7 ČP k pojištění (vzor).docx 21.24 KB
Příloha výzvy č. 8 Zjišťovací protokol vč. vysvětlivek Dokument MS Excel Příloha č. 8 Zjišťovací protokol vč. vysvětlivek.xls 42.50 KB
Příloha výzvy č. 9 ČP akceptace OPP Dokument MS Word Příloha č. 9 ČP akceptace OPP(vzor).docx 19.96 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
17.12.2019 10:22 invitation Kateřina Kolací Výzva k podání nabídky    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 30.12.2019 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.pku.cz/vz00000163

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 31.01.2020

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
AZ Consult, spol. s r.o. 44567430 Czech Republic 323 340,00 391 241,40

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.12.2021
Contract performance year Price in CZK without VAT
2020 162 670,00
2021 160 670,00