Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží (dále jen „zboží“) v roce 2021. Při stanovení nabídkové ceny musí vzít účastník výběrového řízení v úvahu veškeré náklady, jejichž vynaložení bude nezbytné ke splnění celého předmětu veřejné zakázky,
a to honorář, náklady na dopravu do místa plnění, další výdaje (cena zboží včetně obalů a nákladů na balení ad.) a bezodkladné a bezplatné odstranění vad v záruční době. Na základě předmětu plnění bude uzavřena Rámcová dohoda po dobu 1 roku. Zboží bude objednáváno dle aktuálních požadavků a potřeb Zadavatele na základě písemné výzvy (dílčí Objednávky) k poskytnutí dílčích plnění s odkazem na uzavřenou Rámcovou dohodou.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Rámcová dohoda | RD-anonym. profil.pdf | 1.38 MB | |
Dodatek č. 1 | Dodatek č.1 - kancl. potřeby-anonym.profil.pdf | 113.45 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o posyktování finančního obratového bonusu | Smlouva o obratovém bonusu_AN.pdf | 333.23 KB |