Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování služby - pronájmu a servisu mobilních toalet – na lokalitě jezera Milada a v lokalitě jezera Most (Ležáky). Mobilní toalety budou na výše uvedených místech k dispozici dle potřeb celoročně nebo mimo sezonu v měsících leden – duben a říjen – prosinec a v sezoně v měsících květen – září. Dle potřeb budou mobilní toalety operativně přihlašovány a odhlašovány, a to na základě objednávky s přiloženou mapou konkrétního umístění. Poskytovaná služba bude realizována postupně po dílčím plnění v souladu s podmínkami stanovenými v Rámcové dohodě, která je přílohou č. 1 této výzvy.
Požadavky Zadavatele
Součástí pronájmu je doprava toalet a jejích instalace, odvoz, konečné čištění a desinfekce celé toalety, u pronájmu bude součástí ceny také 1 x týdně nebo 1 x za 2 týdny servis (vyčerpání objemu toalet včetně odvozu k likvidaci, doplnění toaletního papíru, tekutého mýdla, chemické náplně, desinfekce celé toalety a pojištění mobilních toalet:
a) maximální množství mobilních toalet celkem: 46 z toho:
b) mobilní toaleta bez mytí rukou, servis 1 x týdně/servis 1x za 2 týdny (19/1 kusů),
c) mobilní toaleta pro handicapované, servis 1 x týdně (1 kus),
d) mobilní toaleta s mytím rukou, servis 1 x týdně/servis 1x za 2 týdny (15/10 kusů).
Zadavatel požaduje operativní meziservis, a to při poškození či potřebě mimořádného servisu (max. do 48 hod.).
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídky | Výzva k podání nabídky | výzva k podání nabídky AČ.pdf | 498.30 KB |
Příloha č. 1 | OPP - Rámcová dohoda | Příloha č. 1 - OPP - Rámcová dohoda.docx | 59.58 KB |
Příloha č. 2 | Soupis jednotlivých typů pronájmů | Příloha č. 2-soupis jedn.typů pronájmů.xlsx | 11.50 KB |
Příloha č. 3 | Vzor souhrnného ČP ke splnění kvalif. předp. dle § 74 a § 77 ZZVZ | Příloha č. 3 - ČP k § 74 a § 77 ZZVZ.doc | 50.00 KB |
Příloha č. 4 | Vzor krycího listu | Příloha č. 4 - Krycí list nabídky.doc | 45.00 KB |
Příloha č. 5 | Vzor ČP - poddodavatelé | Příloha č. 5 - Vzor ČP - poddodavatelé.docx | 21.80 KB |
Příloha č. 6 | Vzor ČP - akceptace Rámcové dohody | Příloha č. 6 - Vzor ČP - akceptace OPP.docx | 20.08 KB |
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Contract, its changes and amendments |
|||
Rámcová dohoda | Rámcová dohoda | rámcová dohodaAČ.pdf | 424.77 KB |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://zakazky.pku.cz/vz00000254 |
Date of contract conclusion: 11.02.2021
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation |
---|---|---|
JOHNNY SERVIS s.r.o. | 47538856 | Czech Republic |
Contract performance year | Price in CZK without VAT |
---|---|
2021 | 53 856,00 |