Public contract: Oprava parkovacích ploch u vrátnice střediska Kohinoor

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 166
System number: P19V00000108
Contracting authority registration number: LP-PP
Date of commence: 19.12.2019
Tender submit to: 16.01.2020 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Oprava parkovacích ploch u vrátnice střediska Kohinoor
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je oprava parkovacích ploch u vrátnice do areálu střediska Kohinoor. Jedná se o vybourání obrubníků, oplocení včetně podezdívky, demontáž kovového oplocení, vybourání části asfaltového povrchu včetně konstrukčních vrstev, odstranění přístřešku z ocelové nosné konstrukce včetně betonové plochy a podkladních vrstev, vybourání betonových pasů a frézování plochy parkoviště.

Základem oprav bude osazení nových obrubníků, zhotovení vsakovacího příkopu, doplnění nových konstrukčních vrstev po odbourání betonových pasů, provedení nových živičných vrstev v požadovaném spádu s výškovými úpravami všech prvků umístěných v niveletě živičného povrchu parkoviště a doplnění zeminy s osazením travního semene. Součástí oprav je též svislé a vodorovné dopravní značení.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR otevřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • CRN: 00007536
  • Postal address:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-023873

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace.pdf 1.06 MB
Příloha č. 1 Obchodní a platební podmínky (závazný text smlouvy) Dokument MS Word Příloha č. 1 OPP.docx 105.76 KB
Příloha č. 2 Soupis prací s výkazem výměr - aktualizováno na základě VZD č. 1 a VZD č. 2 Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD_aktualizovaný soupis prací s VV.xlsx 85.69 KB
Příloha č. 3 Projektová dokumentace Archiv ZIP Příloha č. 3 projektová dokumentace.zip 2.50 MB
Příloha č. 4 ČP k prokázání základní a profesní způsobilosti (vzor) Dokument MS Word Příloha č. 4 ČP základní a profesní způsobilost (vzor).docx 43.65 KB
Příloha č. 5 Vzor krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 5 krycí list (vzor).docx 25.74 KB
Příloha č. 6 Vzor seznamu poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 6 seznam poddodavatelů (vzor).docx 32.35 KB
Příloha č. 7 (NEPLATNÉ) Závazek odkoupení vytěženého materiálu - zneplatněno na základě VZD č. 1, tj. účastníků výběrového řízení se netýká závazek k odkoupení vytěženého materiálu Dokument MS Word Příloha č. 7 závazek odkoupení vytěženého materiálu.docx 34.15 KB
Příloha č. 8 ČP k akceptaci OPP (vzor) Dokument MS Word Příloha č. 8 ČP akceptace OPP(vzor).docx 26.37 KB
Příloha č. 9 ČP k pojištění (vzor) Dokument MS Word Příloha č. 9 ČP k pojištění (vzor).docx 32.55 KB
Příloha č. 10 Vzor zjišťovacího protokolu včetně vysvětlivek Dokument MS Excel Příloha č. 10 zjišťovací protokol (vzor).xls 40.50 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
19.12.2019 10:11 invitation Lenka Mottlová Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance