Public contract: Geotechnické kontrolní sledování bývalého lomu Ležáky v letech 2020 - 2021

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 157
System number: P19V00000099
Contracting authority registration number: A1120
Date of commence: 20.11.2019
Tender submit to: 06.12.2019 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Geotechnické kontrolní sledování bývalého lomu Ležáky v letech 2020 - 2021
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je provedení čtvrtletního kontrolního sledování a vyhodnocování údajů monitorovacích prvků rozmístěných na skrývkových a výsypkových svazích bývalého lomu Ležáky v letech 2020 – 2021. Jejich rozmístění je dáno přehlednou mapou (příloha č. 3 ZD) a tabulkami uvedenými v zadávací dokumentaci.
Dále předmětem plnění veřejné zakázky je aktualizace pasportizace vývěrů vody na povrch, které se nachází na předmětné lokalitě na několika místech. Tato pasportizace se provádí jednou ročně se zákresem do situační mapy.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR uzavřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Palivový kombinát Ústí, státní podnik
  • CRN: 00007536
  • Postal address:
    Hrbovická 2
    40339 Chlumec
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-023873

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pku.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace.pdf 1.19 MB
Příloha č. 1 Obchodní a platební podmínky (závazný text Smlouvy) Dokument MS Word Příloha č. 1 OPP.docx 113.02 KB
Příloha č. 2 Soupis služeb Dokument MS Excel Soupis prací_3.12.19.xlsx 13.69 KB
Příloha č. 3 Mapa situace prvků 2020 - 2021 Dokument PDF Příloha č. 3 Mapa situace prvků 2020 - 2021.pdf 223.14 KB
Příloha č. 4 Vzor čestného prohlášení k prokázání základní a profesní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 4 ČP základní a profesní způsobilost (vzor).docx 44.20 KB
Příloha č. 5 Vzor krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 5 krycí list (vzor).docx 27.63 KB
Příloha č. 6 Vzor seznamu poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 6 seznam poddodavatelů (vzor).docx 32.87 KB
Příloha č. 7 Vzor čestného prohlášení k akceptaci OPP Dokument MS Word Příloha č. 7 ČP akceptace OPP(vzor).docx 26.56 KB
Příloha č. 8 Vzor čestného prohlášení k pojištění Dokument MS Word Příloha č. 8 ČP k pojištění (vzor).docx 32.59 KB
Příloha č. 9 Vzor zjišťovacího protokolu včetně vysvětlivek Dokument MS Excel Příloha č. 9 Zjišťovací protokol vč. vysvětlivek.xls 42.50 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 20.12.2019

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
AZ Consult, spol. s r.o. 44567430 Czech Republic 1 794 662,50 2 171 541,63

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.12.2021
Contract performance year Price in CZK without VAT
2020 952 600,00
2021 726 785,00